بلاگ

کفش پدل چگونه باید باشد؟

وقتی بازیکنی کفش پدل را به پا می کند، اولین چیزی که باید احساس کند، راحتی است. اگر بازیکن راحت نباشد، بعد از انجام یک سری حرکات مثبت بدنش اطلاعاتی را برای او ارسال میکند که پایش آرام و آنطور که باید کار نمی کند. کفش پدل برند نوکس یکی از بهترین گزینه ها برای این ورزش است به این دلیل که ثبات بیشتری را به ما ارائه می دهد و دوم به این دلیل که پا در داخل این کفش می تواند به راحتی حرکت کند و کار کند. و نکته بسیار مهم این است که هیچ درزی وجود ندارد که در آن برآمدگی های استخوانی باعث زخم یا حتی ناراحتی شود اگرچه ممکن است پوست را فرسایش ندهد، اما حرکات کوچکی ایجاد می کند که در دراز مدت می تواند برای بدن مضر باشد. 

کفش‌های برند Nox دارای فناوری AGG است که با ارتفاع بیشتر پاشنه و فرم هندسی پیشرفته ای که دارد شروع به حرکت و دویدن را در بازیکن تسهیل می بخشد در عین حال التهاب کف پا و اضافه بار ساق پا را کاهش می دهد و خطر آسیب عضلانی را به حداقل می رساند. این کفش حداکثر راحتی و استحکام را به شما میدهد و به دلیل داشتن فناوری LATERAL SUPPORT تماس سطحی بیشتری را بین کفی و کف کفش ایجاد می کند و خطر پیچ خوردگی مچ پا در هنگام حرکت به طرفین را به حداقل می رساند.

ما در مورد مواد الاستیک صحبت می کنیم و از طرف دیگر، بالشتک. بنابراین مهم است که کفش دارای بالشتک خاصی باشد که همیشه باید به وزن و نوع بازی فرد بستگی داشته باشد. موضوع دیگری که تعیین کننده بالشتک نیز خواهد بود، سرعت ژست در هر مرحله ای است که ورزشکار انجام می دهد. در ورزش پدل، بازیکن حرکات بسیار بزرگی به سمت بالا خواهد داشت. بنابراین کفش همیشه باید آن انرژی را جمع کند و برگرداند. برای این، از آنجایی که در پدل شما در جلوی پا زیاد بازی می کنید، مهم است که کفش تان این تکیه گاه را داشته باشد، کاری که انجام      می دهد این است که وقتی می خواهید پاهایتان را خم کنید اجازه می دهد و سپس ما را به موقعیت خود باز می گرداند. از دیگر ویژگی های یک کفش خوب دارا بودن ترمز در کفش است زیرا ورزشکار باید حرکت کند و کم و بیش ترمزهای ناگهانی بگیرد، شما نباید خیلی تهاجمی باشید زیرا اگر شدید ترمز کنید شتاب رو به جلو می تواند مضر باشد، ممکن است منجر به آسیب، رگ به رگ شدن و غیره شود. کفی پدل برای اینکه چسبندگی خوبی داشته باشد، باید مواد خاصی داشته باشد که به سرعت ساییده نشود و آنچه به ما ارائه می دهد ترمز ایمن است.

خرید کفش پدل نوکس در سان اسپرت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *